پنج شنبه 24 مرداد 1392
ن : lafee

ESRD: تهوع و استفراغ امید به زندگی

ESRD: تهوع و استفراغ امید به زندگی

تهوع و استفراغ از علائم شایع و ناراحت کننده در افراد با پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) است. درمان علائم به سرعت می تواند آرامش و کیفیت زندگی را افزایش می دهد. با این حال، با درمان های مختلف، تهوع و استفراغ بعد از عمل با امید به زندگی ESRD همچنین می توانید متفاوت شود. برای مشاوره شخصی به زندگی می کنند به طور کامل زندگی طولانی، مولد، با پزشک آنلاین ما چت به طور مستقیم!

ESRD به طور معمول هنگامی رخ می دهد که نارسایی مزمن کلیه به نقطه ای پیشرفت کرده است که عملکرد کلیه کمتر از 10٪ از ظرفیت است. در آن نقطه، کلیه ها قادر به عملکرد درست و ضایعات سمی در داخل بدن ایجاد می کند خواهد شد.

به تدریج با تجمع نیتروژن در جریان خون، سطح BUN افزایش می یابد. اوره آز در دستگاه گوارش می تواند BUN به آمونیاک تجزیه. از این رو، بیشتر و بیشتر آمونیاک رخ خواهد داد و تحریک دستگاه گوارش، و در نتیجه تهوع و استفراغ.

درمان تهوع و استفراغ در ESRD و امید به زندگی

دیالیز

دیالیز می تواند کمک به تسکین علائم تهوع و استفراغ در ESRD با جلوگیری از تجمع کشنده از مواد زائد و مایعات. اما، آن نتواند به درمان کلیه های آسیب دیده و بیماران تحت شرایط این درمان هنوز هم به تدریج رو به زوال است. متوسط ​​امید به زندگی یک بیمار 3-5 سال است.

پاک کردن آلودگی خون درمان

پاک کردن آلودگی خون درمان یک گزینه جایگزین برای نارسایی کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه است. به عنوان یک روش سیستماتیک، می تواند روشن کردن زباله های سمی از بدن، محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه است. علائم ESRD به طور طبیعی ناپدید خواهند شد. برخی از بیماران حتی می تواند خلاص شدن از شر دیالیز با موفقیت. بنابراین، امید به زندگی خود را می تواند به طور قابل توجهی طولانی مدت است. تا چه حد شما می تواند تحت این درمان را بهبود بخشد؟ شما میتوانید به راحتی می توان ملاقات با تیم نفرولوژیست ما برای تجزیه و تحلیل دقیق.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ESRD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.